Sjuk?

Börjar jag bli sjuk? I så fall är det helt fel läge att bli det för i helgen är det grymt mycket med coachning och dömning:D! Det är Aannas cup;)

Träningen idag gick ok, eller bra kanske;) Löpningen innan gick väldigt bra:D Det va sista inneträningen för sportlovet, och första oxå haha:p Skulle ha tränat i torsdags oxå men så blev det inte... Så den här veckan blir en uppladdningsvecka med bara 7 pass;) Egentligen e det inte så lite men med tanke på att jag tränar 12 pass annars:)

Nu ska jag gå och lägga mig, sova bort huvudvärken, halsontet och hostan! God natt:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0