dröm

Inatt drömde jag en sån där jobbig dröm, asså ingen riktig mardröm. Den handlade om att jag o min familj blev jagade av Fransmän som ville döda oss. Fett skumt igentligen! xD Vi red runt på hästar med dom efter oss:p Så klart så överlevde vi;) men det jobbiga med en sån här dröm är att man gråter i den, jag grät ju i drömmen för att vi skulle bli dödade och sen när man vaknar så har man en sån där konstig känsla i bröstet och kroppen. Känner ni igen den? Och så är man jätte trött för att man drömt så mkt:p Ibland brukar jag undra, är drömmar ett sorts budskap eller vad är det? Nån som har nån idé?:D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0