Idrottsgalan

Såg bara det sista efter sveriges match, såg i princip från årets manliga idrottare:D Tycker priserna gick till helt rätt personer:)! Synd tycker jag bara att man inte uppmärksammade Sveriges damlandslags prestation under EM, tycker de borde fått pris för årets lag istället för skidlandslaget;)

Sen måste jag bara säga snabbt att Mats Öhman, som van sportspegeln priset inspirerar mig! Jag gnäller för småsaker när han kommit 4 i SM med förlamning och bara 50% rörlighet i armarna! Han är helt otrolig!!!



Sen tycker jag therese Alshammar förtjänar Järringpriset, bra jobbat tjejen!:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0