Match

Idag va det match mot Bolton, tyvärr så FÖRLORADE vi (helt ofattbart) med typ 6 bollar tror jag! Men för min del gick det faktist bra:D Fick spela mkt vilket alltid är kul! Tror jag bara satt 4 min i andra och det tack vare att jag råkade dra på mig två minuters -utvisning. Sen så fick en till det och då fick jag vänta med att gå in pga att vi skulle göra en viss rörelse där vi måste sätta in en mitt sexa på kanten, lite svårt att förklara;) Men det gick som sagt mycket bra i andra halvlek:D Jag tyckte jag kämpade på bra men det tyckte inte min tränare.... fick inte godkänt den här matchen så jag får väl se till att ta ut mig ännu lite mer och kriga ännu mer om bollen nästa match:/ :D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0