Ny klippt och barnvakt:D

Idag (2/6) va min plast mormor här och klippte alla, mig, min mamma, min syrra, min kusin och min moster:D Hon hade med sig sina 3 barn barn:D Jätte gulliga! Så jag har varit barnvakt åt dom och det har varit jätte kul förutom att jag va tvungen att bada i krusboda badet i det kalla vattner haha:p
Tbx till mitt hår: Nu har jag fått blonda slingor så nu är det blont och fint:D Tycker fortfarande att underhåret är för mörkt men det går att ordna nästa gång;)

uppdatering:
Hann inte blogga klart innan maten igår o sen drog jag till hanna dirre så han inte efter heller men nu hinner jag:p Gå in och kolla här när den älsta sjunger high school musical, så himla gullig! Det är jag som filmat:p
http://www.youtube.com/watch?v=WYkbi24GEOQ

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0