Annas Cup

i heögen vet jag har haft usel uppdatering och det för att jag inte har haft lust, ork eller tid att skriva för det har varit Annas cup:D jag har coachat mina små tjejr där ett av lagen åkte ut i B kvart och det andra i B semi. Inget av lagen spelade precis bra under lördagen, de hade viljan men det gick bara inte men idag spelade de som GUDAR! Höll på att börja gråta på bänken när tjejerna spelade, fatta det! Men tyvärr så sätter vi inte lägena så då förlorar vi. Plus att vi inte har fast målvakt så de som står tar inte alla lägen som de kanske borde ta men vi kommer vinna i längden, tro mig!
Sen så dörmde jag också fre, lör, sön och har tjänat ihop nästan 1000 spänn!!:D:D 600 av dom går till mina spanien pengar, sånt jag ska shoppa för där och resten i plånboken:D<3
Som nå förstår så tar detta väldigt mkt på huvudet och kropppen att springa runt, stressa, coacha och döma så därför la jag bloggandet åt sidan i helgen men nu är jag igång igen:D 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0