Helt död!

Asså serri, jag är helt död!:p Gymmet tog som fan idag i skolan, orkade inte ens lyfta lika mkt som jag brukar:( Det va sista gången som vi körde detta passet, känns inte så bra liksom...:/ Sen så inne så va det bara jag och Joel (de tre andra är på APU denna vecka) så vi körde lite va vi ville så det va rätt chill. Sen va det 01-träning, lika roligt som alltid:D Och sen sprang jag och Jojjo egna intervaller för det va valfri löpning och sen va det hyfsad hård träning, inte så jätte kanske men mina ben är stela och döda nu och kroppen är oxå heeeelt död! Haha klena mig!:p

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0