A lot is going on

Nu sitter jag i sängen i mitt rum på vandrarhemmet tre rosor:D Rummet e sjukt najs! Men har inte tid att skriva så länge för jag måste va nere vid maten om tio min för frukost sen ska min grupp förbereda vår presentation:)

Vet att jag nite skrivit ordentlig på länge men det e för att det e så mycket som händer just nu i mitt liv haha:p Träningar med Skuru, mycket i skolan o så nu utbildning hela helgen:D Men det e kul iaf!!:D

Nu ska jag gå ner o käka frulle o möta upp alla andra, skriver KANSKE ikväll;)

Team apelsin är vår grupp!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0