Skuru

Idag va jag och kollade på laget skuru, eller nacka heter dem väl egentligen. Asså de tillhör Skuru men för att få spela i allsvenskan när damerna spelar i eliten kunde de inte heta samma sak;) Skuru är alltså den klubben jag tänkt byta till nu när jag inte orkar vara kvar i Tyresö längre... Kollade på deras träning idag o den såg väldigt bra ut:D dessutom har dem världens bästa tränare! Han tränate tyresös damlag förut och jag älskar honom och har alltid gjort:) Ska träna med dom på måndag, snabba puckar här asså;)

Nu måste jag göra mig i ordning för sängen för inmorgon är det styrkestester o cooper med skolan så det gäller att vara pigg:p


Natti<3

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0