Styrketester

Idag hade vi styrketester och cooper i skolan:) Styrketesterna gick väldigt bra men cooper gick åt helvete! Detta är mina resultat i gymmet:
- 95 kg knäböj, 5 kg förbättring
-30 dips, 6 st förbättring
-0 chins, ingen förbättring
-50 kg bänk press, ingen förbättring

Sen på cooper kom jag först av alla tjejer vilket jag är stolt över men sprang på 13.57!!! FATTA DÅLIGT!!!!!!:(

Det jobbiga är att jag dragit på mig en bristning i bröstet nu för att jag puschade mig så hårt i dipsen så har ganska ont nu...:/ Men det va det värt!;)

Imorgon ska jag upp tidigt o coacha mina tjejer i västerortscupen:D Ska bli riktigt nice!:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0