Nu börjar livet igen

Jag är en människa som gillar att planera. Jag gillar att ha många bollar i luften och att alla hål i kalendern är fulla med saker att göra! Visst är det skönt med en dag lite då och då när man inte har något att göra och kan vara spontan men jag gillar som sagt att ha mycket att göra. Detta lov har varit lite händelse löst. Visst, jag har gjort saker på dagarna, inte bara suttit framför TV men det har inte varit samma tempo som det brukar vara och jag börjar bli rastlös. Men äntligen börjar mitt liv ta fart igen! Äntligen är planeringstavlan full igen:) nu gäller det bara att jag tar tag i det som står också, framförallt pluggandet som jag inte ser fram emot:/


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0