Tagga MAX TRSTER!

Trotts min dåliga morgon måste jag tagga till nu! Idag är det max tester i gymmet, vet inte vilken tid dock, antingen börjar vi 8.30 eller 9.30. Men det spelar så klart ingen roll!;)
Jag är på väg att bli taggad så vi får hoppas det går bra! Mina mål är:
Benböj- ingen försämring, det vill säga 105 kg
Bänkpress- förbättring 5 kg så att jag är uppe i 60 kg
Dips- hoppas på att jag är tillbaka dör jag var innan axeln på 5 st
Chins- siktar mot 1 men tror inte jag klarar det än...

Med tanke på att det är torsdag, jag har haft tung träning med laget hela veckan och tränat hårt i skolan så vet jag att kroppen är trött! Men den orkar mer än vad man tror så nu kör vi!:D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0