Taoru Towel

Har varit på bästa Vendelas julmarknad på Jensen södra idag efter skolan och tittade på deras Taoru Towel (se bild) som hon och hennes kompisar säljer i deras UF företag:) kanske passade jag på att köpa några;) riktigt snygga och smarta iaf!:D
Sen va det stress för jag kom hem vid 16.25 och 16.45 var jag tvungen att gå till bussen igen då våra tränare valt att flytta träningen 60 min tidigare än vad som var planerat från början... Så därför hade jag inte med mig några träningskläder så att jag kunde åka direkt. Men nu är jag iaf på väg vilket är huvudsaken!:)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0