Vilken dag!

Vilken fantastisk dag! Började med träning imorse och det va sjukt sköt att få träna igen!:D sen va det lunch med laget och efter det pepparkakshus- byggartävling. Så sjukt kul! Vi delade upp i 3 grupper om 5 i varje och sen åkte vi till Forum där vi hade 500 kr att spendera på saker vi behövde till ett pepparkakshus. Vi fick alltså inte köpa färdigt hus utan vara färdig deg och sen åkte vi hem till en person och körde!:) vi träffades vid 12.30 vid forum och hade återsamling 17.00 hos en av spelarna. Vi hade en as bra ide, att göra tre hus som radhus med bilar, människor och allt! Men det blev inte riktigt som vi tänkt... Husen blev för stora och ville inte stelna så det rasade samman plus att vi fick tidsbrist haha men kul har jag haft!!!:D
Sen på vägen hem fastnade jag i en backe men kom loss. Sen skulle jag skjutsa några till gullmars och körde fel tre ggr och efter gullmars släppte jag av Jessica i sköndal. Och under tiden hann bromsarna på bilen gå sönder så kom inte från sköndal för vågade inte åka utan bromsar;) så mamma kom och så fick jag köra hennes bil och hon körde pappas. Och som grädden på moset är det snö storm! Haha men nu är jag hemma!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0