Vilken kväll!

Nu ska ni få höra vilken galen/ rolig kväll jag haft:)! Började med att jag sålde julgrannar i kylan med Pappa, Erika och hennes pappa i 2 timmar och 30 min! Roligt va det men en del väldigt krävande kunder! De har så konstiga krav och förväntningar på grannarna... Men det gick bra ändå:) sen va det direkt till träningen, kom ca 20 min sent men hann träna en del iaf då handbollen är 2 timmar:) vi va få och så va det sista träningen innan juluppehåll så vi lekte vilket va skit kul!:D
Sen efter träningen skulle jag skjutsa hem Knutte och min tränare. Helt plötsligt börjar det lukta jätte mycket bränt men vi tänker inte så mycket på det, tror att det är lastbilen framför. Men när jag stannar för att släppa av knutte ser jag att det rycker ur motorhuvuden... Så vi blir fast där ett tag medan vi fyller på kylarvätska med mera men sen åker vi iaf, den har så klart slutar ryka;) men när jag kom hem nu märkte jag att den rök igen... Vad är det för otur jag bär runt på??? Alla bilar jag kör går ju sönder!:( men nu är jag hemma iaf och det är ju skönt så nu är det dags att alldeles strax släcka lampan och sova mot en ny dag;)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0