En morgon med knas

Min morgon har varit knas haha, först missar jag min buss, så jag tar en annan som åker en annan väg efter centrum med förhoppning att hinna ikapp den rätta bussen i centrum. Men vi får stopp vid varje rödljus och inte den så hann inte ikapp... Så istället satt jag kvar och skulle åka till Norra sköndal med fel buss och så byta där för det går ju massor av bussar där till Gullmars. Och så höll jag på att missa att gå av vid Norra!!:p hade jag inte gått av så hade jag fått åka in till stan haha! Men nu är jag på en buss mot Gullmars, fick slänga mig av på norra för att hinna haha! Så riktigt med knas!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0