Spikis

Ligger just nu på spikmattan, borde sova men smärtan i ryggen fick mig att inse att jag nog måste offra 15 min av min sovtid;):/
Träningen idag gick faktiskt bra!:D länge sen sist jag sa så! Fysen bestod av 400 meters intervaller på en löparbana gjord av is typ, nej men det kändes som det iaf! Skit halt! Några fick springa cooper, stackars dom!:(
Inne träningen bestod av kontringar i form av fas 1 och 2, perfekt lagom med spring:D sen avslutade vi med 15 min egna avslut och jag satte typ allt! Jippi!!! Så är as glad nu för att det gått väldigt bra:)
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så... hej då!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0