VINST!!!

Skön vinst med 4 mot Bolton!:D vi ledde hela matchen så det var vi värda, de är serie ledare också och vi tvåa på målskillnad... De hade lite otur, bara en avbytare och så drar en av deras spelare knät ur led så då fick en av målvakterna spela ute;) det va jag som va i situationen med hon som gjorde illa knät fast det va absolut inte mitt fel, hon råkade trampa snett eller nåt... Stackarn! Hon skrek att hon hatade mig sen (tror jag iaf) så bad aldrig om ursäkt riktigt för hon va så arg och sen drog de till sjukhuset innan matchen va slut. Men då får det va så;) gick iaf väldigt bra för mig:D skönt! Fick ett läge också som jag satte, MITTBENA!! Önskar Conny hade sett den, han tjatar alltid om att jag ska dra en mittbena haha!:D men nu ska jag sova, måste orka upp imorgon. Men visst är vi fina i våra nya kläder, damernas gamla! Jag är i nummer 17;)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0