En underbar kväll!

Ikväll har jag haft det underbart! Varit med några av Sveriges bästa tjejer:D! Vi började hemma hos Olivia där vi fixade oss, eller dom fixade mig haha. De noppades ögonbryn, målades naglar, sminkades med mera. Dom fixade mig verkligen jätte fin! Har tyvärr ingen bra bild:/ sen drog vi till Texas Longhorn och käkade, åt pommes frites (flera år sen jag åt det), oxfilé och majs till huvudrätt och äppelpaj med vaniljkräm och vaniljglass- SUPERGOTT! Sen gick vi på bio, såg Bitchkram. Den rekommenderas!! Då blev det lite popcorn också;) så med överfull mage är det dags att gå till sängs, godnatt folk!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0