Dag 1 i Phils Cup

Idag hade vi 3 matcher och alla va riktigt tuffa! Två av matcherna mötte vi 00 och en match 01:or. Vi har tyvärr förlorat alla men resultaten speglar inte det spelet vi spelar. Vi har gjort det väldigt bra generellt men varje match har vi en svaka där motståndarna drar ifrån och jag tror att det beror på vårt försvar, vi orkar inte hålla i dom i 20*2 min. Vi spelar väldigt högt och spelarna får jobba ordentligt. Men vi siktar långsiktigt så därför gör vi så;) hoppas bara att vi kan få med oss iaf 1 vinst för självförtroendet innan cupen är slut! Inte för att spelarna hänger läpp, vi har haft sjukt kul och de är nöjda med sig själva och med laget(y) nu ska vi sova efter en lååång dag med matcher och skoj, det är aldrig en lugn stund med Tyresö F01!
Uppstigning imorgon 6.45!

Bilden är en katastrof men det är det bästa jag kunde få till med tanke på hur trött jag är;)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0