Tagga tester!

Idag är det styrketester i gymmet i skolan! Börjar 8.15 och håller på så länge vi behöver vilket brukar vara runt 2-3 timmar. Detta då man måste vila länge mellan varje. Testerna går ut på att i bänkpress och benböj lyfta så tungt som möjligt med en godkänd teknik och i chins och dips göra så många som möjligt med godkänd teknik vilket innebär att man exempelvis inte får gunga kroppen på chins. Jag har inte satt upp några tydliga mål som jag brukar göra för att jag har varit ryggskadad och inte kört tester sen innan den och det var i februari och sen har det inte varit så mycket gym i sommar utan mycket annan träning. Plus att jag är axelskadad just nu...
Men jag ska absolut åka dit och göra mitt bästa! Förhoppningsvis innebär det att jag ligger kvar på samma resultat som förrut ville innebär:
105 kg benböj
55 kg bänkpress
5 dips
0 chins
Önska mig lycka till!<3


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0