Bäst i Stockholm!

Vi va sjukt taggade på att "ta ner Bolton på jorden"/ "tysta deras klack"! Deras beteende igår, som att de vunnit JSM guld gjorde oss lite irriterade och det va dags att sätta dom på plats;-) Vi vann med 5 bollar tillslut efter 1 grym första halvlek och en sådär andra halvlek. Vi höll 0:an fram till ca 15 min tack vare vårt försvar och Alinas målvaktsspel! Längre än vi höll nollan mot Spånga haha! Jag fick spela 10 min i första och det gick bra, framförallt bakåt men fick inget läge framåt. Tyvärr gjorde jag illa axeln i försvar, fastnade i anfalleren och drog till den jag haft problem med... men ska nog inte vara någon fara:-)Men vinst är alltid vinst så det va kul, BÄST I STOCKHOLM!! Älskar mitt lag!:-*


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0