Gaaaame Daaay!

Game Day idag också! Final mot Bolton 13.10 i årets slutspel! Vi ska krossa och inte för att vara sån, men vi borde vinna med tanke på att vi är bättre;-) men inställning slår klass så vi får se. Laget som vill vinna mest vinner tror jag!:-D Och jag ska se till att det blir vi!

Sen är det så att vi innan finalen ska springa in för att ta emot pris för att vi vann serien! Mina 01:or är för små för slutspel så dom har ingen egen grupp att springa in med och ta emot pris, därför ska dom springa in med oss i DJ klassen. Tur bara att det finns andra som kan springa in med dom så att jag kan springa in i den gröna tröjan IBK fokusera på finalen!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0