Ny vecka!

Nu är lovet slut och skolan börjar igen, SUCK! Känner att jag tröttnat på skolan nu men bara lite kvar så får inte ge upp och hamna efter nu!
Den här veckan är annars en rolig vecka! Eller iaf i helgen då det är slutspel i Stockholms serien och jag tror vi har chans att vinna! Annars är det väl som vanligt förutom att vi har bytt träningstider med Skuru, nu tränar vi måndag, tisdag, torsdag och lördag istället. Detta gör att jag idag kör 01 träningen inne och sen måste åka till träningen i Nacka. Så lite stressigt men det klarar jag! Det som är bra är att jag nu hinner vara med på 01 träningen på onsdagar så jag kan vara med alla tre träningar:-)
Förhoppningsvis hinner jag med lite skolarbete också haha;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0