Cobra är på besök!

Idag har jag haft äran att få låna en doberman tjej vid namn Cobra! En helt underbar hund med grym personlighet!:-D
Min förra hund Leo och hon va bästa vänner och jag hoppas att hon och Ayla ska kunna bli riktigt bra vänner! Jag lånade Cobra för att ta med henne ner och bada. Jag har aldrig sett en hund bada så som Cobra gör! Hon hoppar i och kan simma runt hur länge som helst! Jag har till och med sett henne hoppa från 3:an i hopptornet en gång!
Hon simmade runt som vanligt idag och hade det superkul i vattnet. Hon lyckades till och med att få Ayla att bada utan att vi kastar i en boll och det har jag aldrig sett förut!
Nu är vi hemma från badande och bara tar det lugnt ett tag:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0