Ett riktigt bra pass!

Sitter på bussen på väg hem nu, är så trött att jag knappt orkar skriva!
Jätte kul att träffa Jessica igen, har verkligen saknat henne!
Passet med Sune gick riktigt bra men var väldigt jobbigt! Fokus låg på frivändningar vilket är min hatövning för det är så sjukt tråkigt men det är ju en riktigt bra övning!
Vi körde totalt 12 frivändningar på 30 kg och 36 frivändningar på 40 kg. Alla med överstöt. Utöver det gjorde vi andra övningar också:-) en riktigt skön känsla att ha klarat passet och jag gav verkligen allt idag, vilket jag är stolt över:-) efter passet gick vi och åt lunch på bellmans, så gott!
Resten av dagen har jag inga planer förutom att jag ska hinna med ett konditionspass och det är jag som lagar maten ikväll:-)
Glömde bort att ta bilder så ni får nöja er med en gammal.


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0