Gymmet!

Efter jobbet åkte jag och letade efter min tröja igen vilket inte gav någon resultat:-(
Sen åkte jag med Ayla för att bada med henne, pappa och farmor. Kul att träffa pappa och farmor! Men tråkigt för Ayla ville inte bada och inte jag heller för det va alldeles för kallt!
Efter det åkte jag till gymmet för att köra ben och nu är jag klar!
Det gick liksom upp för mig idag att jag faktiskt är skadad... Vet inte varför egentligen men jag insåg att jag måste lyssna på kroppen nu vilket jag inte gör i vanliga fall;-) så idag har jag kört många reps (ca 30 st) på låg vikt för att vara försiktig vilket jag inte är van vid så det är en annan trötthet. Men har väldigt ont i ryggen nu så har nog kört för hårt:-( fast jag tycker inte alls att jag kört för hårt! Jobbigt!
Nu ska jag hem och äta middag:-) är superhungrig!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0