Haft mina första lektioner idag!

Idag har vi faktiskt haft våra första lektioner! På förmiddagen var det HLR och sen Lillsveds ABC vilket är typ regler;-) sen efter lunch va det TTF, vilket är typ ett klassråd. Sen slutade vi tidigt. Så då passade jag och några andra på att spela innebandy, basket och fotboll och det tog ca 60 min totalt och var sjukt svettigt men riktigt roligt!
Sen åkte jag, Fanny och Ida och handlade i Hemmesta för vi skulle laga middag tillsammans:-) jätte mysigt och trevligt! Sara kom hem också senare när hon träffat sin familj så då va vi 4. Lite nagelack och så blev det också!

Så nu sitter jag hos Fanny och Ida och tittar på 17 again. Riktigt trötta så får se om vi orkar se hela filmen;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0