Nöjd tjej!

Jag är faktiskt nöjd över min insats idag! Jag pressade mig själv och tog verkligen i! Dock är jag inte nöjd över tiden! Trodde jag skulle kunna komma in under 55... Men trängseln, asfalten, backarna och ovissheten om hur banan såg ut bidrog till att det tog lite längre tid. Men nu har jag något att slå nästa år! Då ska jag in under 55:-D
Nu ska jag sova! Är helt slut och nu har smärtan i ryggen kommit... Inte så smart att springa kanske...:-/ men det va riktigt kul att springa så ångrar mig inte alls!!
Ni får en gammal bild för jag är inte så fin just nu;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0