Sleeping time!

Va ingen höjdarmatch att titta på direkt... Säsongens första match så inte fantastiskt spel men Nacka gjorde det bra och vann med 30-10!:-D
Jätte kul att träffa alla, framförallt dom jag satt på läktaren med! Har alltid så kul när jag är med dom, slutar inte att le för en sekund. Då kan man snacka om bra vänskap! När jag satt där började jag tänka på förra säsongen och hur mycket jag saknar det laget! Det laget finns inte kvar längre, vi har liksom splittrats men minnena kommer alltid leva kvar i mig!
Och med dom orden avslutar jag kvällen! Godnatt folket:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0