Bakat pepparkakor

Ikväll har Susanna och Jan varit här och bakat pepparkor med oss:-) något vi håller på att göra till en återkommande tradition så här innan jul:-)
Det har varit super mysigt och trevligt och jag har fått skratta mycket!
Annars idag så gick simningen bra! Lyckades inte riktigt med mina vändningar men jag är en bra bit påväg! Efter träningen har jag känt mig allmänt seg och slut i kroppen... Ett tecken på att jag måste äta mer och träna mindre kanske;-) så har ätit massor av pepparkakor haha;-p 
Blev lite sent men vad gör det om hundra år? Man måste ha trevligt med vänner också!
Nu ska jag sova! Imorgon uppstigning 08.45 för PW med mamma och Ayla:-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0