Bra och dåliga nyheter

Sorry att jag inte bloggat tidigare men har haft en väldigt stressig dag idag!

Svaren från Magnetröntgen var både bra och dåliga. Det bra var att ingenting är sönder eller så. Det ända som syntes på röntgen var att Th12, där jag hade frakturen, är lite ihopglämd men det är tydligen normalt och att alla mina 5 ländryggskotor är slitna men det är tydligen också vanligt och inget jag borde känna av. Det var heller inget som visade på att mina nerver skulle påverkas så det är ju positivt! 
Samtidigt är jag lite ledsen och besviken över att dom inte hittade något:-( för nu är det ingen som vet varför jag har ont 24-7, ingen som kan hjälpa mig att bli av med smärtan heller:-( så det hade varit skönt att något varit sönder så att man kan fixa det och sen är allt bra igen och att jag äntligen kan bli smärtfri! 
Men nu beslutades iaf att jag ska fortsätta rehaba och blir det inte bättre ska jag slussas vidare till en ortoped som ska kolla om jag kanske behöver stelopereras... Men det blir i ett senare skede.
Så inte så bra i mina ögon med detta svar... Det ända jag vill är att bli smärtfri!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0