Dagen!

Idag har varit en väldigt bra dag!:-D
Först rehab imorse som gick bra men inte jätte bra... Va så trött i kroppen!
Sen skola som också gick väldigt bra! Känner att jag börjar förstå saker och ting vilket är väldigt bra!
Sen va det simning och idag var det bara jag och Matilda vilket faktiskt var ganska skönt. Även om jag älskar att umgås med Stefan och Tobbe så behövs det lite tjejsnack och så ibland;-) dessutom var det bara vi och två till i bassängen vilket också va sjukt skönt! Kunde öva på fjäril utan att vara ivägen!:-D Efter simningen shoppade vi, eller jag shoppade haha:-p Det blev julklappar till Bibbi (gammelfaster) och en tröja att ha på jul!(y)
Efter det och middagen så va det som vanligt plugg och idag pluggade jag cykeltest (vi har prov imorgon) och gympa men det gick inte så bra:-( Sen hann jag med ett cykeltest och lite mer träning så det va ett bra avslut på denna dag!
Nu spikmattan och sen sova:-)
Bifogar fler bilder från igår!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0