Dagen!

Har inte orkat blogga under dagen med det gick riktigt bra med 01:orna idag! Två hämna matcher! Den första mot Bollstanäs förlorar vi tyvärr tillslut med 1 boll.. Men vi spelade riktigt bra och har 7 av 9 målgörare vilket är riktigt, riktigt bra!:-D Kul att se att så många tar ansvar! Man ska inte skylla förluster på domare men idag gör jag det! För hade vi fått med oss alla utvisningar och straffar vi borde fått på grund av att dom slänger, drar och sliter i oss hade vi vunnit. Men sen va deras målvakt riktigt bra också! Det ska dom ha!:-)
Andra matchen mot Tumba vann vi!:D dock bara 4 av 9 målgörare den matchen men många som försökte och tog sitt ansvar den här matchen också! Roligt att se att några som inte brukar göra mål gör runt 4 st den här matchen!
Mellan matcherna hann vi också leka och hänga på fritidsgården i nästan 2 timmar vilket tjejerna uppskattade jätte mycket! Så en lyckad handbollsdag!
Passade på att se 98:orna mot Skogås också, skönt att hänga lite i hallen när jag är i Tyresö!
På kvällen har jag hunnit iväg till gymmet där jag jobbade med mitt gympa pass i 1 timme och sen rehabade. Sen på kvällen har jag bara umgåtts med mamma och syrran:-) så en bra dag helt enkelt! 
Nu ska jag sova! Är döds trött så tar sovmorgon imorgon;-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0