Dagen!

Idag har jag haft en väldigt bra dag:-) trotts min smärta i ryggen har jag haft en väldigt bra dag!
Det började med morgonträning, sen näringslära för att avsluta med ett corepass och en balettklass. Baletten var super rolig trotts att jag va sämst! Det är sådan träning jag verkligen behöver jobba på! Vi körde i 45 min på lektion men sen stannade jag kvar och körde lite till för att det var så roligt!
Efter lunchen sen va det simning som vanligt! Idag övade jag fjäril vilket va super svårt men jätte kul!:-D
Avslutade kvällen med 2 timmar effektiv plugg som gick väldigt bra och sen ett cykeltest på en av mina lärare. En bra dag helt enkelt!
Nu ligger jag på spikmattan (som vanligt) men ska släcka lampan och sova. Uppstigning 06.30 imorgon.
P.S. Har världens träningsvärk överallt sen igår med fys och match! Kan knappt stå upp för att det gör så ont haha;-)




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0