Gårdagen

Orkade inte blogga igår men spenderade två timmar på gymmet med Kim:-) Vi gjorde vårt gympa pass:-) hann inte riktigt klart men vi kom en bra bit!
Hann med att åka till Port 73 i Haninge och shoppa lite med mamma också:-) fick med mig 2 jeans, 3 tröjor och 2 pack sockor för 500 spänn! Älskar den affären:-D
Bifogar bilder från det jag fick av mamma och den släkten i julklapp, vad jag fick av pappa och den släkten och vad jag köpte igår:-)
Det här är vad jag fick av pappa och hans släkt:
Det här är vad jag fick av mamma och hennes släkt:

Det här är det jag köpte igår:




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0