Grisfys+ luciasprint

Efter skolan idag va det grisfys som gällde! Eller Fredagsmys som vi säger;-) super skönt att avsluta veckan med ett stenhårt fyspass! Blev tre varv denna vecka för strax efter var det dags för Lucia sprinten som anordnats i år. Det va sprint 40 meter i hallen och vi va 3 tjejer med och typ 8 killar:-) super kul! Jag tog mig vidare som tvåa i tjejernas heat och kvalificerade mig till finalen där det va två killar och två tjejer. Där kom jag jätte sist men det gör inget för det va kul ändå!:-D jag älskar ju att springa sådär så det spelade ingen roll med placeringen;-) Efteråt satt vi och chillade och snackade och så. Nu har jag varit hemma ett tag och ska hoppa in i duschen innan det är dags för middag! Tacos ikväll!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0