Sen kväll!

Oj nu är klockan jätte mycket och jag måste verkligen sova nu!
Hade ju handbollsträning och den gick bra förutom att jag börjar få ont i foten igen (den jag stukade)... Alltid är det något!:-(
När jag kom hem var det myskväll här tillsammans med Tegelvillan så vi har suttit uppe och snackat och nu ska jag sova. Unnade mig en trevlig stund med tjejerna, är ju trotts allt lov snart så hinner sova då:-)
Uppstigning 06.30 imorgon för Rehab och det är verkligen på tiden kan jag säga!
Bifogar bild från gårdagens debatt:-)



Kommentarer
Postat av: Jennika

SV:

Det låter verkligen som att du Living the dream, så kul att höra! :-)

Vi bor i Sthlm-city så kommer inte bosätta mig på skolan (om jag kommer in!). Tar självklart en stund för mig att åka dit, men isåfall kommer det helt klart vara värt det!! :-) Känns fruktansvärt segt att gå och vänta på antagningsbesked, skickade in ansökan igår haha!!

2013-12-18 @ 01:05:45
URL: http://weareinlove.devote.se

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0