Snart hemfärd!

Löpningen gick inge vidare imorse... Kände av foten (stukningen) rätt så mycket så blev en PW 25 min istället:-) 
Snart ska vi åka tillbaka till Stockholm, vi åker så tidigt eftersom att min träning börjar 12.00 i Nacka och jag måste hem först....
Det har annars varit ett väldigt bra julfirande! Trevligt när hela släkten är samlad (nästan i alla fall) och man bara får umgås och ta det lugnt:-)
Jag är väldigt tacksam över allt jag fått och jag kommer använda det mesta väldigt flitigt;-)
Nu måste jag packa ner det sista innan vi ska åka.




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0