Trött tjej!

Snacka om att jag är trött idag! Helt sjukt! Har drömt massor inatt och sovit oroligt... Plus att jag vaknade vid 06.30 av att jag hade värsta kramperna i magen:-( gjorde svin ont men efter ett tag gick dom över och nu känns det bra:-) tror det kan ha varit för att jag tillät mig skälv att äta bakelser och annat igår. Sånt jag vann när jag sprang plus lite annat vi hade hemma bara för att det va lucia. Tror magen reagerade på det alldeles för mycket sockret. Konstigt   bara att det kom så långt efter... Huvudsaken är att jag mår bra nu! För om ca 45 min ska jag åka till Tyresö för att coacha:-) Idag möter vi Bollstanäs och Tumba. Två lag vi aldrig mött förut så det ska bli super skoj! Har dessutom inte med mig två av mina bästa tjejer för dom är och spelar USM med 00:orna så det ska bli kul att se vem som tar ansvar idag! Har med mig ett bra lag så tror det blir flera stycken:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0