Videos från Lillsved

Här är några videos som gjorts under dessa månader här på Lillsved:-D Alla är gjorda av Simon Lindroos! Han är grym på att göra filmer!
 
Första filmen har HIL gjort och överdrivit hur vi ser på de olika programmen haha! Super kul!
 
 
Andra filmen är från vårt "Grispass" med Martin på Näringsläran:-) Svinjobbigt men riktigt kul!
 
 
Den tredje filmen är från vårt Ruffie pass, det roligaste jag någonsin gjort! Världens bästa träningsmetod! Riktigt jobbigt men jag skrattade mig igenom hela passet samtidigt som jag gav 100 procent! SUPER KUL!
 
 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0