Blodsockerfall

Imorse vaknade jag lite innan 06.00 av att hela rummet snurrade och jag mådde jätte illa. Jag tänkte direkt att det är för att jag inte ätit på länge så jag ansträngde mig för att det skulle sluta snurra och sen tog jag mig till köket för att hämta en frukt. efter att jag ätit upp frukten mådde jag lite bättre och gick och la mig igen. Efter typ 40 min sluttade jag frysa och skaka och illamåendet avtog lite i taget. Så jag gick upp och gjorde i ordning lite frukost och gjorde mig redo för skolan. Självklart är jag sen men bättre att jag är sen än att jag inte går till skolan alls;-) mår inte helt bra än, fortfarande en konstig känsla i kroppen och lite ont i magen (inte illamående) men ska kämpa på iaf så att jag inte hamnar efter. Håller tummarna för att jag klarar dagen!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0