Dagen

Idag har jag inte gjort så mycket. Va och kollade på min syrra som spelade matcher och fick dessutom hoppa in och coacha andra laget då mamma va på konferens med handbollsförbundet och den andra tränaren skulle till Norge men det va så klart en av deras andra tränare med på bänken så jag tog inte det stora ansvaret. Men det var kul att få coacha lite äldre för det blir mer teknik och detaljer:-)
Sen har jag pluggat lite men mest chillat framför TV haha! Nu ska jag strax sova så att jag är pigg imorgon. Börjar dessutom få ont i halsen så ska sova bor det nu!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0