Glömt att blogga

Som ni märkt har jag glömt att bloggat så får göra en liten summering av det som hänt sen sist.
Söndag- tog sovmorgon! Så skönt:-( sen pluggade jag och åkte med mamma för att kolla handboll, Bolton mot Västerås Irsta i Div 1 och det var en rolig match att se för VI visade upp ett snyggt spel med bra fart!:-D sen åkte vi vidare för att kolla på Nacka i Div 1 mot Rimbo och det blev vinst med typ 20 mål! Bra spelat av laget!!

Idag- skola och sen 01 träning som gick bra. Körde långlöp med tjejerna för typ första gången för att få lite träning själv haha. Hade en del plugg jag ville göra klart så hann inte träna efter. Tyvärr blev det inte så långt så blev inte så mycket träning för min del...:-( men jag tar igen det imorgon då jag har specialidrott och sen match. Så nu sängen! Godnatt!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0