Hemma igen!

Blev en lång promenad om man tänker tid men inte sträcka. Vi hamnade nämligen vid en bro som Zawilca inte ville gå över då det va strömmar under och det låter en massa;-) Hanna vägrade så klart låta Zawilca vinna så jag tror vi försökte få henne att vilja gå över i mer än en timme! Självklart hade vi kunnat tvinga henne över genom att skrämma henne men vi ville ju att hon skulle vilja själv. Tillslut gav vi upp och gick hem. Skönt ändå att komma ut i några timmar men det blev kallt Tillslut, kunde knappt röra fingrarna när jag kom in- hade liksom inte med mig vantar haha. Men sitter framför TV nu och värmer mig och laddar inför träningen ikväll;-) bildena är från promenaden:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0