I sådana här lägen vill man bara skita i allt!

Det va jätte kul att spela div 1 matchen och det blev vinst med 27-21 och dom leder serien! Vi hade världens energi och jag blev så glad trotts att jag bara satt på bänken! Alla va så duktiga och visade på fin handboll!:-D när det va 5 min kvar blev jag inbytt med instruktion att punkta men när jag gjorde de fick jag skäll hela tiden så blev utbytt igen efter typ 2-3 min!:'-( min tränare vet fan inte hur man förklarar för så fort man inte förstår får man skäll! Och det värsta är att jag inte kan ignorera, jag blir bara så ledsen! Just nu känner jag bara för att skita i allt och lägga av men det kommer inte hända! Ska bara bearbeta detta och sen är jag på G igen!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0