Träningen igår

Träningen igår var rolig och inte jätte jobbig förutom fysen. Jag åkte till hallen lite tidigare och körde 30 min knäkontroll med Alina och Olivia och det va jobbigare än vad man kan tro. Sen i handbollen jobbade vi med breda starter på Y9 och lite kontringar så det va en rolig träning! Sen på fysen så körde vi individuell Fys, alltså vi får själva planera fysen och då körde jag rörlighet, snabbhet, spänst och rehab och det va ganska jobbigt faktiskt för jag höll högt tempo;-) men äntligen har det börja vända för mig igen och jag känner att jag inte har någon svacka längre utan jag är på väg uppåt!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0