Död kropp!

Snacka om hård Fys idag! Körde crossfit 60 min helkropp med typ ingen vila alls och jag dog typ 3 ggr! Svin jobbigt men kul efteråt:-) sen var vi som sagt träningstrupp åt TS1 (trodde det skulle vara TS2) så blev bara uppställt spel. Det var min skoltränare som var instruktör vilket inte var så jätte kul för jag har lite svårt för honom.. Men det gick helt ok ändå, inte min bästa tränare men inte heller min sämsta! Självklart när vi egentligen var klara så la våra tränare till 30 min konditionshandboll (4 matcher) så då dog jag igen haha! Men skönt ny efteråt! Men nu ska jag sova, och jag ska sova länge för jag har sovmorgon imorgon!!!:-DD


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0