Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter helgen i Trelleborg! Vi har haft sjukt kul och det blev dubbel seger idag igen!:) först slog vi Trelleborg med massor och då fick jag spela en hel del faktiskt:D gick bra bakåt då jag kände att jag hade övertaget och kunde styra min anfallare plus att jag löste en hel del kluriga situationer;) däremot va jag feg framåt och tog bara ett avslut som jag missade:( Vi krossade sönder motståndet i 4 matcher och blev grupp 1:à med en målskillnad på 63, vilket gör att vi snittar en vinst med ca 15 varje match och mot VI vann vi bara med 5 så vi har vunnit med ännu mer än 15 vissa matcher;) Jag har haft en sjuk bra helg! Älskar mitt lag:-* däremot måste jag erkänna att det är skönt att komma hem och få sova i min säng haha;)

Ps. Beklagar att bilden är så suddig, vet ej varför.


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0