Prova ni också!!!

Idag uppfann jag ett nytt tränings plagg!
Nämligen att träna i klänning och faktiskt funkade de väldigt bra!! :D
Jag åkte från ett 80 års fest och glömde träningskläder!
Men jag var ju tvungen att träna för min elaka tränare! Så jag var tvungen att träna i klänning!!
Men det funkade jätte bra! Så jag
Så jag kommer fortsätta med det!! Du vet man blir ju mycket rörligare!!
Så jag tycker att ni där hemma rör ute på krogen ska prova detta!! ;D
Men ni ska veta att jag älskar er mer ön mina klänningar!!
Detta var dagens inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ojsan du stavade visst lite fel lite då och då!:3

2013-01-14 @ 20:24:32

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0